Ողջույն սիրելիներս… Ինչպե՞ս եք։
Շարունակելով տարբեր բրենդների հետ ծանոթությունը, ուզում եմ այս անգամ ներկայացնել մի սինգապուրյան բրենդ` CHARLES & KEITH։
Այս բրենդի հետ ծանոթացա մի քանի տարի առաջ, երբ հերթական անգամ գնացել էի շոփինգի Դալմա Գարդեն մոլ։
Բավականին որակյալ և ակտուալ տեսականի էր ներկայացված։ Ես որոշեցի էլ ավելին իմանալ այս բրենդի մասին և որքան մեծ էր զարմանքս, երբ մի քանի հետաքրքիր նյուանս իմացա, որոնցով հիմա անպայման ուզում եմ կիսվել քեզ հետ։
Ինչպես նաև կներկայացնեմ ցուցադրված տեսականուց մի քանի ֆոտո օրինակ։
CHARLES & KEITH
Այսպիսով CHARLES & KEITH ընկերությունը հիմնադրվել է 1996 թվականին Սինգապուրում, անհատ ձեռներեցներ` Չարլզի և Կիտ Վոնգի կողմից։
Նրանք ցանկանում էին արտադրել կոշիկներ, որոնք ադապտացված կլինեին ասիացի կանանց համար։ Քանի որ բրենդն իր փիլիսոփայության հիմքում դնում էր կանաց իրավունքների և հնարավորությունների հավասարության ու սեփական էության բացահայտումը նորաձրության միջոցով։
CHARLES & KEITH -ը lifestyle բրենդ է, այն տրանսֆորմացիայի է ենթարկում նոր տենդենցները՝ դարձնելով հասանելի նորաձև իրեր։
Այսօր ընկերության արտադրանքը շատ լայն է։ Դրանց մեջ մտնում են` պայուսակներ, աքսեսուարներ, կոշիկներ, բիժուտերիա, որոնք տարբերվում են իրենց էքսպերիմենտալ դիզայնով։
Այս բրենդը հետևում է բոլոր թրենդներին, սակայն բարձրորակ իրերը տրամադրում է առավել դեմոկրատական գներով։
Բրենդը սկսելով մեկ խանութից Սինգապուրում՝ հիմա առաջարկում է իր արտադրանքը ավելի քան 500 խանութում` Խաղաղ օվկիանոսա-ասիական ռեգիոնում, Եվրոպայում, ԱՄՆ-ում, Մերձավոր Արևելքում։
Բրենդն իր արտադրանքը ներկայացնում է նաև օնլայն տիրույթում։
Դե շատերդ երևի գիտեք, որ CHARLES & KEITH-ի խանութն առկա է Դալմա Գարդեն մոլում։
Այս բրենդը բացի որակյալ և ակտուալ արտադրանքից նաև համարվում է սոցիալապես պատասխանատու ընկերություն, որն ակտիվորեն ներգրավված է մարդասիրական ու բնապահպանական նախաձեռնություններում։
Տարիների ընթացքում CHARLES & KEITH-ը համագործակցել է տարբեր միջազգային կազմակերպությունների հետ, այդ թվում նաեւ ՄԱԿ-ի` Գենդերային հավասարության և կանանց իրավունքների ու հնարավորությունների ընդլայնման հարցերով, Կրծքագեղձի քաղցկեղի դեմ պայքարի ֆոնդի և Earth Hour-ի հետ` աջակցելով տարբեր բարեգործական ու բնապահպանական նախաձեռնություններին։
Սա պարզապես բրենդ չէ ըստ իս, նա «հոգ» է տանում իր սպառողների մասին և դրանով ավելի մոտենում նրանց։
Հետևիր ինձ նաև Instagram_ում, որ ոչինչ բաց չթողնես:
Նորաձևությանն առնչվող այլ նյութերի համար անցիր հղումով :
Այս բաժնում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Kisvir.am հարթակի ադմինիստրացիայի տեսակետների հետ
Հաճախ դիտված գրառումներ
[quads id=7]
Stay connected